FAQ- Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub drogą e-mail na adres pomoc@kupimytwojsamochod.pl


I. Sprzedaż samochodu z KTS
1. Co należy zrobić, żeby sprzedać u was samochód?
2. Jak powinienem przygotować się na umówiony termin do oddziału?
3. Jak mogę się umówić na spotkanie w celu wyceny samochodu?
4. Czy mogę przyjechać do oddziału, bez wcześniej ustalonego terminu?
5. Czy mogę zmienić termin umówionego wcześniej spotkania?
6. Ile trwa wizyta w oddziale?
7. Czy proponowana cena online może się różnić od tej po wycenie w oddziale?
8. Co stanie się z moim samochodem po jego wykupieniu?
9. Czy za sprzedane auto płacicie gotówką?
10. Czy muszę się martwić o jakiekolwiek formalności po sprzedaży auta?

II. Działanie serwisu KTS
1. Co wyróżnia was od ofert konkurencyjnych?
2. Czy muszę się przygotować na dodatkowe opłaty związane z waszymi usługami?
3. Czy poniosę dodatkowe koszty związane z rezygnacją ze sprzedaży auta?
4. W jakim celu zostaną użyte moje dane podane w formularzu?

III. Kontakt z obsługą klienta
1. Jak mogę skontaktować się z obsługą serwisu?

IV. Kto może sprzedać samochód z KTS?
1. Czy istnieje możliwość sprzedaży samochodu przez osobę, której dane nie widnieją na dokumentach samochodu?
2. Czy za pośrednictwem KTS mogę sprzedać auto należące do członka rodziny lub znajomego?
3. Czy mogę sprzedać samochód firmowy?
4. Czy mogę sprzedać samochód otrzymany w spadku?
5. Czy mogę sprzedać samochód obciążony kredytem?
6. Czy wasz pracownik może przyjechać po mój samochód?


V. Skupowane samochody
1. Czy jeśli samochód nie jest sprawny technicznie, nadal jesteście zainteresowani jego kupnem?
2. Dlaczego mój samochód nie znajduje się w waszej bazie danych?
3. Czy odkupicie ode mnie samochód bez dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu?
4. Na jakiej podstawie jest przeprowadzana wycena samochodu?
5. Dlaczego podana przez Was wartość auta różni się od cen prywatnych sprzedawców?


I. Sprzedaż samochodu z KTS


1. Co należy zrobić, żeby sprzedać u was samochód?
Naszym priorytetem jest dostarczanie klientom łatwych i komfortowych rozwiązań w sprzedaży używanego samochodu. Dlatego też, współpraca z nami oparta została na kilku prostych krokach:
I. Wprowadzenie danych pojazdu do narzędzia wyceny znajdującego się na stronie głównej naszego serwisu. Podstawowa cena samochodu (nieuwzględniająca dodatkowego wyposażenia i stanu auta) zostanie wyświetlona błyskawicznie po wprowadzeniu danych.
II. Automatycznie wyświetlona zostanie proponowana data wizyty w najbliższym oddziale KTS. Można ją zarezerwować online lub skontaktować się z nami telefonicznie.
III. W oddziale nasi serwisanci dokonają ostatecznej wyceny samochodu biorąc pod uwagę jego stan techniczny oraz dodatkowe wyposażenie. Przegląd auta trwa około 30 minut.
IV. Jeżeli klient zgodzi się na proponowaną wartość sprzedaży samochodu, transakcji można dokonać bezpośrednio w oddziale podpisując umowę sprzedaży.
V. Po podpisaniu umowy, ustaloną kwotę przelewamy na konto bankowe sprzedającego w ciągu 24 godzin.

2. Jak powinienem przygotować się na umówiony termin do oddziału?
Przed wizytą prosimy o opróżnienie samochodu ze wszystkich osobistych rzeczy. W celu sfinalizowania transakcji potrzebne będą komplet kluczy oraz następujące dokumenty:
>> Dowód rejestracyjny
>> Karta pojazdu
>> Książka serwisowa
>> Pokwitowanie z ostatniego badania technicznego
>> Wszystkie posiadane rachunki i dokumenty związane z zakupem samochodu, naprawami, serwisem itp.
>> Ważny dowód osobisty lub paszport
>> Certyfikat zgodności EU (opcjonalnie)
>> Dodatkowy komplet kół (opcjonalnie)

3. Jak mogę się umówić na spotkanie w celu wyceny samochodu?
Korzystając z naszego bezpłatnego narzędzia wyceny, proponowana data wizyty pojawi się automatycznie na Państwa ekranie. Wystarczy ją zaakceptować. Istnieje także możliwość umówienia się telefonicznie: +48 801 522 533 lub (+48 22) 731 65 75 bądź drogą e-mail na serwis@kupimytwojsamochod.pl.

4. Czy mogę przyjechać do oddziału, bez wcześniej ustalonego terminu?
Przed wizytą w naszym autoryzowanym punkcie konieczna jest wcześniejsza wycena online. Umożliwia to naszym serwisantom odpowiednie przygotowanie się przed ostateczną wyceną a Państwu oszczędzi długiego czasu oczekiwania.

5. Czy mogę zmienić termin umówionego wcześniej spotkania?
Oczywiście, możecie Państwo w każdej chwili zmienić termin spotkania. W tym celu prosimy o skontaktować się z nami telefonicznie: +48 801 522 533 lub +48 22 731 65 75

6. Ile trwa wizyta w oddziale?
Tak. Wycena online przedstawia zaledwie szacunkową wartość sprzedaży auta. Na cenę finalną wpływa przegląd samochodu przeprowadzony przez naszych ekspertów. W naszym oddziale brane są pod uwagę parametry takie jak wyposażenie dodatkowe czy historia użytkowania auta.

7. Czy proponowana cena online może się różnić od tej po wycenie w oddziale?
Tak. Wycena online przedstawia zaledwie szacunkową wartość sprzedaży auta. Na cenę finalną wpływa przegląd samochodu przeprowadzony przez naszych ekspertów. W naszym oddziale brane są pod uwagę parametry takie jak wyposażenie dodatkowe czy historia użytkowania auta.

8. Co stanie się z moim samochodem po jego wykupieniu?
Lata obecności na rynku motoryzacyjnym pozwoliły nam zbudować rozległą sieć partnerów. Współpracujemy z doświadczonymi dealerami samochodów na terenie całej Polski i Europy Zachodniej.

9. Czy za sprzedane auto płacicie gotówką?
Naszym priorytetem jest dostarczanie najwyższej jakości usług. Dbamy o bezpieczeństwo transakcji, dlatego też pieniądze przelewane są na konto bankowe klienta w ciągu 24 godzin od podpisania umowy sprzedaży.

10. Czy muszę się martwić o jakiekolwiek formalności po sprzedaży auta?
Po podpisaniu umowy oraz zaksięgowaniu pieniędzy na swoim koncie, nasi klienci nie muszą przejmować się żadnymi formalnościami. Wypowiadamy za Państwa ubezpieczenie OC, a niewykorzystaną sumę przelewamy na podane konto.
Powrót do góry

II. Działanie serwisu KTS

1. Co wyróżnia was od ofert konkurencyjnych?
Nasze doświadczenie na rynkach Europy Zachodniej pozwoliło nam stworzyć serwis, który dostosowany jest do potrzeb najbardziej wymagających klientów.
Darmowa wycena: Zarówno wycena online jak i w oddziale naszej firmy dokonywana jest bezpłatnie.
Wygoda: Wystarczy usiąść wygodnie w fotelu i za pomocą kilku kliknięć wypełnić formularz wyceny.
Łatwość: Nasi eksperci dokonają rzetelnej wyceny samochodu uwzględniając wszystkie jego parametry, klient nie musi przejmować się nieznajomością zagadnień motoryzacyjnych.
Szybkość: Błyskawiczna wycena oraz przelanie pieniędzy na konto już w 24 godziny po podpisaniu umowy.
Profesjonalizm: Współpracujemy z serwisami samochodowymi, które swoją reputację budują już od ponad 30 lat.

2. Czy muszę się przygotować na dodatkowe opłaty związane z waszymi usługami?
Żadne opłaty ani prowizje nie są pobierane za oferowane przez nas usługi.

3. Czy poniosę dodatkowe koszty związane z rezygnacją ze sprzedaży auta? Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Wycena samochodu online oraz profesjonalny przegląd w naszym oddziale są dla Państwa zupełnie darmowe i nie zobowiązują do sprzedaży pojazdu.

4. W jakim celu zostaną użyte moje dane podane w formularzu? Adres e-mail zostanie wykorzystany w celu przesłania wyniku przeprowadzonej na naszej stronie wyceny online. Numer telefonu pozwoli na potwierdzenie terminu wizyty w naszej filii. Odpowiedzi na temat ochrony danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej zakładce o ochronie danych osobowych.
Powrót do góry

III. Kontakt z obsługą klienta

1. Jak mogę skontaktować się z obsługą serwisu?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do soboty. Godziny naszej pracy dostępne są w zakładce kontakt.
Powrót do góry

IV. Kto może sprzedać samochód z KTS?

1. Czy istnieje możliwość sprzedaży samochodu przez osobę, której dane nie widnieją na dokumentach samochodu?
Tak, kupimy również pojazd od osoby pełniącej rolę pośrednika. W tym celu, na wizytę w naszym oddziale prosimy przygotować:
• Oświadczenie właściciela pojazdu zawierające Państwa dane osobowe upoważniające do sprzedaży samochodu.
• Kopię dowodu osobistego lub paszportu - zarówno prawnego właściciela jak i osoby pośredniczącej w sprzedaży.

2. Czy za pośrednictwem KTS mogę sprzedać auto należące do członka rodziny lub znajomego?
Tak. Możecie Państwo pośredniczyć w sprzedaży pojazdu, jako osoba trzecia.W tym celu na umówioną wizytę w oddziale prosimy o zabranie ze sobą poniższych dokumentów:
• Upoważnienie notarialne upoważniające do sprzedaży samochodu.
• Kopia dowodu osobistego lub paszportu zarówno właściciela samochodu jak i osoby pośredniczącej w sprzedaży.

3. Czy mogę sprzedać samochód firmowy?
Tak. Możecie Państwo sprzedać samochód, który był wcześniej użytkowany służbowo. W tym celu na wizytę w naszym oddziale należy przygotować poniższe dokumenty:
• Oświadczenie notarialne jednego z prawnych właścicieli firmy upoważniające Państwa do sprzedaży pojazdu. Upoważnienie powinno zawierać datę, nazwę miejscowości, pieczątkę firmy oraz podpis przedstawicieli przedsiębiorstwa i zostać sporządzone przez notariusza
• Kopię dowodu osobistego lub paszportu, zarówno prawnego właściciela firmy jak i osoby pośredniczącej w sprzedaży.

4. Czy mogę sprzedać samochód otrzymany w spadku?
Tak, możecie Państwo sprzedać odziedziczony samochód. Wspieramy naszych klientów w tym trudnym czasie i zajmujemy się wszelkimi formalnościami związanymi ze sprzedażą pojazdu.W tym celu na umówioną wizytę prosimy o zabranie ze sobą:
• Aktu poświadczenia dziedziczenia
• Wyżej wspomniane dokumenty auta

5. Czy mogę sprzedać samochód obciążony kredytem?
Tak, kupujemy również samochody finansowane kredytem. Prosimy pamiętać o przygotowaniu dokumentów związanych z kredytowaniem pojazdu na umówiony termin przeglądu. Zajmiemy się wszystkimi formalnościami związanymi z przejęciem finansowania Państwa samochodu w porozumieniu z bankiem, w którym zostało zaciągnięte zobowiązanie.
Jeśli zaciągnięta suma kredytu przewyższa oferowaną cenę skupu obliczymy różnicę, jaka pozostała do spłaty i zajmiemy się wszelkimi formalnościami związanymi ze spłatą zobowiązania. Przedstawimy Państwu pozostałą kwotę niezbędną do spłaty kredytu. Różnica powinna zostać przelana na nasze konto.

6. Czy wasz pracownik może przyjechać po mój samochód?
Niestety, aby dokonać profesjonalnego przeglądu i wyceny auta, konieczna jest osobista wizyta zainteresowanego w jednym z naszych oddziałów.
Powrót do góry

V. Skupowane samochody

1. Czy jeśli samochód nie jest sprawny technicznie, nadal jesteście zainteresowani jego kupnem?
Nasza firma zajmuje się skupem wszystkich samochodów, niezależnie od ich stanu technicznego.
Jeżeli transport samochodu do naszego oddziału nie jest możliwy, prosimy o kontakt drogą e-mail na adres pomoc@kupimytwojsamochod.pl. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i zaproponuje najwygodniejsze rozwiązanie.

2. Dlaczego mój samochód nie znajduje się w waszej bazie danych?
Systematycznie poszerzamy bazę naszych samochodów. W tym momencie znajdują się w niej najpopularniejsze modele produkowane po 2001 roku.
Jeśli Państwa samochód nie znajduje się w naszej bazie, prosimy o kontakt drogą e-mail na info@kupimytwojsamochod.pl. W swojej wiadomości prosimy o uwzględnienie:
>> rocznika
>> marki
>> modelu
>> przebiegu
>> mocy i rodzaju silnika
>> typu nadwozia (limuzyna/kombi/kabrio/Van/SUV)
Wycena samochodu zostanie odesłana na Państwa adres e-mail w ciągu 24 godzin.

3. Czy odkupicie ode mnie samochód bez dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Ze względu na bezpieczeństwo dokonywanych transakcji, wymagamy posiadania dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu.

4. Na jakiej podstawie jest przeprowadzana wycena samochodu?
Współpracujemy z serwisantami, którzy istnieją na polskim rynku motoryzacyjnym od kilkudziesięciu lat. Ich doświadczenie w ocenie samochodu w połączeniu z naszą rozbudowaną bazą danych, pozwala na rzetelne oszacowanie wartości każdego auta.

5. Dlaczego podana przez was wartość auta różni się od cen prywatnych sprzedawców?
Ceny zakupu samochodów oferowanych przez naszych profesjonalnych nabywców, mogą różnić się od ceny sprzedaży na rynku prywatnym. Różnica zależy od wielu czynników. Modele wystawiane przez prywatnych kupców, które na pozór wydają się takie same jak Państwa, mogą różnić się indywidualnym wyposażeniem. W indywidualnej wycenie kluczową rolę gra także historia użytkowania auta, rysy czy wgniecenia karoserii mogą obniżyć cenę.
Powrót do góry



Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytania, zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego.